den dagen den lyckan

hejhej!
sitter här och lyssnar på musik och har ont i mgen, inte bra alls. Men det var träning imorse och det gick bara halvbra såf rå väl hoppas att det går bra imorgon ändå. Valborg spenderas i malmköping med bästevän jonna, det var hur kul som helst. Senare på kvällen när vi kommit hem till segeltorp igen, tog vi oss orken att köpa lite godis, hem till jonna, äta pizza & kolla på twilight. Sen snacka jag med juuseph i telefon hela kvällen, så det var en trevlig dag även fast ja inte skulle ha något emot att ara i älskade malmköping längre.

Idag ska jag antagligen vara med Linnea och cissie och ikväll ska alla brudarna & the gävle killarna  träffas så det blir trevligt, yeah. Hoppas ni får en underbar lördag så lägger jag in bilder från malmköping när jag fått dom.
puss på er

Kommentarer
Postat av: erica

svar: H&M ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback