borås med bästevän

Hejhej!
sitter och lyssnar på green days nya skiva, iiih dom är otoligt bra. Har inte lyssnat på dem speicellt mycket förut men såklart så var det min älskade vän jonna som berättade att de skulle släppa ny skiva och allt, så nu ska jag &
hon ta oss samman och förhoppningsvis snart köpa biljetter till deras konsär den 11 oktober. jippi!

annars då? jo, träningen gick itne speciellt bra.. hade inte ätit någon mellis innan eller nåt.. dåligt malin dåligt. Men är helt slut i hela kroppen, märks att jag har tränat en del den sista veckan så det var nog bra att jag gick upp tidigare. Imorgon iallafall åker jag och bästis till borås, kommer antagligen blogga där nere.. ah det kommer jag. Det ska bli grymt kul, fast vad som inte är lika kul är att jag har inte packat någonting än.. jaja ska väl gå och göra de nu. Ni får ha det grymt bra!
puss.


från nyår i borås.. mitt hår.. xo

Kommentarer
Postat av: jennifer

fin blogg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback