yey!

hejsan!
har inte skrivit på ett tag nu men har inte haft tid och lust.
slutade halv ett idag efter att ha pluggat lite so och haft kinesisk yoga kan vi kalla det :)
ska dra till träningen om en timma och hoppas på ett inte så jobbigt pass.
veronica maggio - måndagsbarn är en låt som spelas mycket här i mitt rum
är det bara jag som gillar hennes låtar ganska mycket?:)

idag har jag.. haft på mig min fina IT'S ROCK tröja från cubus.



och kollat på om en pojke, har sätt den fröut kom jag på men tycker
ändå den är grymt bra.

Kommentarer
Postat av: em

Ahh, (: jadu simningen går inte så jättebra på träningar och igår så slutade min bästa tränare av tre så jag vet inte om jag ska fortsätta. De andra ger mig press varje träning och jämför mig med lovisa typ "din klubbkamrat lovisa är såhär bra och tränar såhär såhär såhär"... inte speciellt kul. :/ Men hur går det för dig? :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback