"im sorry, i can´t be.. perfect"

tjenare!
har inte orkat uppdatera den här saken, men simmade tyvär inte idag.. kände att jag var helt slut och jättetrött så stannade hemma och läste klart engelska boken.. som ja började på idag? höhö! Har inte mycket och säga, kollade på den rätte för rosing förut.. o herregud en 19 åring med.. linda rosing. nje, det känns inte riktigt bra. men nu sitter och kolla på desperate houswifes(vad händer?)... äh de får stavs hur de vill! haha oj va alla vill veta vad jag kollar på för tv program!
o min lilla sötbulle sofia är sjuk o har inte sätt henne på 2 veckor nu:(
puss på er



oj .. pinsamt läge:)

Kommentarer
Postat av: sofia

helt värdelöst ! :'(

jag är såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå trött på att vara hemma nu !

maaalin, jag saknar dig :( <3

Postat av: <3

Asså kolla sötnosen!

2009-04-02 @ 23:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback