vi hörs i framtiden

Hejhej!
Igår var det partaj hos cissie med tjejerna, det var en grymt rolig kväll och allt var helt bäst. Orkar inte berätta så mycket i detalj. Idag var jag med fia & gardart, vi cykla runt i typ hela eftermiddagen, så lite motion har man ju fått iallfall... även fast jag satt på pakethållaren! ;) haha.

Jag har ialalfall klippt lugg nu, eller Jonna gjorde det på mig igår och tycker de blev riktigt bra faktiskt. aja, imorgon är det årskursdag.. är det inte fint väder så pallar vi inte med det där och har redan nu bestämt att vi drar hem hit då.

Nej men ni får ha det så trevlligt så hörs vi i framtiden, är inte speciellt sugen på att skriva blogg men vi får se.
Puss.


lycka

Kommentarer
Postat av: em

sv: spänningen sjunker.. "/ jag simmar inte första passet så jag missar allt. men det kommer att gå bra :) du är ju stark och fjäril är ju din grej! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback