colour of love

Hejhej!
Nu gör jag inte speciellt mycket, har varit otrligt trött hela dagen. Har inte gjort speicellt mycket mer än att vara med mina vänner. Träningen idag varlite speicell, ett engelskskrivet pass direkt från usa. Men det gick bra och hoppas på att det bara blir bättre nu. Vädret var ju helt värdelöst idag men får hoppas att det blir bättre till helgen till Cissie & sofias partaj de ska ha. btw, har beställt träningsbikini till lägret i sommar nu för alla de som är intresserade att veta.

Min bästavän Jonna var på grönalund och sjön tillsammans med Semtember i helgen och på
hennes blogg finns bilder och videoklipp från när hon sjöng. ååh kan lyssna hur många gånger som helst, du är bäst jonna! Så jag tycker att alla ska besöka hennes blogg och lämna en glädjande komentar för det är de hon är värd.

PUSShej.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket! :)

det är helt okej, jag hade kul där med Lisa, Bella och Lina.

Själv vill jag inte säga att jag har tjafsat, men jag förstår vad du menar. Puss! <3

2009-06-03 @ 14:47:16
Postat av: Jonna

/jonna

Postat av: em

finfin bild! :D

2009-06-04 @ 11:03:55
URL: http://hwleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback