partay!

igår var det  tårtkalas hos världens bästa vän som fyllde 15 år!

Hejhej!
Har inte orkat skriva, men har ingenting vettigt och göra i skolan så vad jag har gjort där dom här dagarna har jag inget svar på men jaja har ju mina roliga vänner & vara med så det är lungt. Idag var det först film på förmiddagen, kollade med fia & gardart & åt marabou choklad med jordgubb i som var supergod! MEn vi hade kul iallafall även om filmen kanske inte var lika kul.. Det var skön & roligt träning idag och nästa vecka blit det lite lättare träning inför jdm så det är skönt.

Igår fyllde världens bästa vän år så följde med henne hem & åt fint och hon fick sina presenter, jätte fina grjejer. Så låg vi och kollade på i taket lyser stjärnorna som hon fick, åh vad den är sorlig:( Sen fick vi äta en jättegod chokladtårta som hennes mor hade gjort och så fick vi mitt i allt fintfint besök av min familj, haha.

Min älskade vän Gabriella fick åka till sjukhuset idag pga jätte mycket magont :(
krya på dig älskade du!


Kommentarer
Postat av: Gabriella

tack älskling, <3333

Postat av: jonna

smarrigt :D

2009-06-06 @ 00:22:39
URL: http://jonnajhall.blogg.se/
Postat av: em

Jo, jag mår bara fint :D hur mår du? ses vi på DM?

2009-06-07 @ 17:28:50
URL: http://hwleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback