om malin själv får välja.

Hejhej!
Nu sitter jag här och kollar på stora byggslaget jätte roligt verkligen. Nejmen har ingenting bättre för mig. Lite sneare så ska vi äta en typ.. glasstårta med marabou mjölkchoklad. Hur gott låter inte det? Jo jätte gott!
Annars då?, jo i helgen så är det simtävling i eriksdalsbadet, 200 fjäril är den gren som känns minst bra, men får göra mitt bästa så ska det nog gå! (y) Cissie åker på läger nästa vecka, och veckan efter så åker jag iväg.. så vi kommer inte ses på 3 veckor:(  för alla er som är intresserade. haha.

Nej men ha det underbart.
puss.


världens finaste lina & lisa på skolavslutningen idag.


visst är hon världens sötaste?


clara som var otroligt fin på skolavslutningen idag.

Ska få bilder på alla oss tjejer lite senare också så ska ni få se världens bästa vänner.

Kommentarer
Postat av: Melissa

sv: jo säkert men kommer aldrig hinna innan skolan you know ;D<3 hehe nej orkar inte ta det, tack för du frågar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback