i love you



jag vet inte vad som är värst, att du ska flytta eller att vi aldrig kommer kunna vara lika bra kompisar. Jag har nog inte insett det själv än, att du ska flytta alltså. Det var därför jag inte grät på skolavslutningen, för att jag förstod inte att det jag hörde var sant. Vi har känt varandra i fyra år, okej ett av åren.. bråkade vi oss igenom men utom de så har vi haft det så otroligt kul, åh jag vill ha tillbaka allting från juringe allt var så härligt! Jag menar inte att vi aldrig mer kommer att träffas, men det kommer bli en helt annan sak när man vet att du inte kommer kunna åka med bussen på morgonen eller få den där härliga kramen man får när vi går förbi varandra i skolan. FALUN, det är hur långt bort som helst.. bella du får inte flytta. Isabella Melissa Arnell, du kommer alltid vara en av mina bästavänner.




Kommentarer
Postat av: isabella

Gumman :( ryser när jag läser , får tårar i ögonen.. Året då vi bråkade, så slutade jag inte älska dig, jag lovar och svär. Och jag vet, jag vet verkligen, att jag inte kommer göra det nu heller. Vi kommer träffas, vi kommer kämpa för att fortsätta ha en sån bra relation som möjligt. Jag kommer alltid hålla fast vid dig, för du är en sann vän, tack för att du låter mig vara mig själv i din närhet. Jag älskar dig Malin, så länge som vi kämpar så är det du&jag. /Din bästavän I

Postat av: em

absolut! det gick väl hyffsat bra på 100 fj? :)

2009-06-14 @ 13:53:59
URL: http://hwleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback