en härlig dag i staden

Hejhej!
Idag var det två träningar och imellan passen så åkte jag, sofia & hannah in till stan. oj vad kul vi hade säger jag bara. Vi skrattade ungefär.. hela tiden(y) Nej men vi gick i butiker, drack bonaqua som för övrigt var gratis så fick fick/tog 3 stycken och så blev det en massa skratt, en helt underbar dag i de underbara vädret med två otroligt underbara vänner alltså! Dessutom så gick träningen på eftermiddagen otroligt bra.. sofia & jag tror att det var för alla bonaqua! (y) Annars då? Bara en träningsdag kvar sen är det midsommar alltså åker jag och min familj till malmköping, mysigt. Sen på måndag åker jag iväg på simläger, ska bli hur kul som helst! Nej nu har jag skrivit för mycket.
PUSS





Kommentarer
Postat av: HAAAANNNYYY ÄR BÄST!

vi älskar också underbara maalin , njöt av denna underbara daag, med underbart väder, underbara skratteen....hehe x) och underbara KLÄÄÄÄDER! :D:D:D

älskar dig söööt! <3<3

2009-06-17 @ 21:40:31
Postat av: Malin

TILL DEN SÖTA HANNAH! :)



haha jag tycker det var en helt UUNDERBAR DAG :D

vi måste göra nåt oftare vi alla tjejer tycker jag! :) i love you too


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback