blandar lycka med ångest

Hejhej!
Första sovmorgonen på hur länge som helst, yeah! annars då? jo Igår så var jag sjukt trött när jag kom hem så jag la mgi i sängen med alla kläder på... så somnar jag så också. så vaknar jag vid halv två igen så är datan på och allting.. omg. Tror jag stängde av den och bytte kläder i sömnen för ja somna efter 5 sekunder när jag la mig i sängen igen, den ni! haha ah nu vet alla det också. psst ... ska klippa mig nästa vecka tror jag (y)

Jag har tränig om 3 timmar & tio minuter så hinner inte med så mycket annat än att bara vara hemma och kanske städa mitt rum.. eller nåt. Vädret är ju inte precis det bästa heller så ut orkar jag inte gå :) Ska hem till cissie och äta middag ikväll så kommer antagligen inte skriva nånting & imorgon är det simtävling. pusshej!


leggins & oversize tröja på gina tricot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback