mor och dotter dag

Hejhej!
Idag så var jag och mina kära mor i stan och kollade i affär, åt glass, sightseeing och hade det trevligt. En mor och dotter dag helt enkelt. Snäll som hon är så fick jag två väskor också, skit snygga(y) Ikväll ska jag börja packa tills på onsdag och så är det lite bra på tv som jag ska kolla på. Annars har jag nog inget intressant att skriva om. Hoppas ni haft en underbar dag! PUSS







köppt i en liten butik i gamla stan. :]

lite suddig bild, den ser jättestor ut men ah. i like it!

Kommentarer
Postat av: jonna

Ja men du, vi träffas :) Jag säger vilka datum jag är borta.. (i)



16 - 19 Juli

Eventuellt den 20 Juli

Eventuellt den 21 - 22 Juli

24 juli - 7 Augusti

.. det är då jag är away (a) <3

saknar dig alkooo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback