hemma från malmö!

Hejhej!
Jag är hur trött som helst, sov 1½ och en halvtimma i en liten säng, på ett tåg och hannah bredvid mig. Sumsim i malmö var otroligt kul, tävlingarna gick i stort sätt bra för alla från min klubb så de är kul. Min 200 fjäril simmade jag första dagen och var bara 4 tiondelar över pers så jag är nöjd, jag simmade även 1½ sekund snabbare fjäril i lagkappen än vad jag någonsin har gjort så det är jag grymt nöjd med. Har inte tagit mycket kort med min kamera, men kommer komma bilder här från tävlingen ändå lite senare. Idag orkar jag inte göra nånting annat än att vara hemma, ska börja packa lite och ha en slappdag bara. nu blev det alldeles för mycket text här men jag hör av mig under dagen. PUSS









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback