dead by april

Hejhej!
Igår så var jag och mina söta vänner på gröna lund, tusan  vad kul de va! Jag åkte insane en gång... jag varnar er sitt förfan inet så ni inte ser hur den ska åka.. man dör. Men i allafall, det var ju sommarkrysset igår också och srtisterna där var dead by april, erik Hassle & några till och dom var så bra, tyvär hade jag ingen kamera med mig.. menmen. När jag kom hem så drog jag över till våra nyinflyttade grannar där min famijl var, riktigt trevlig aoch hoppas jag och Joakim kan börja umgås mera:) Jag hade iallafall en otroligt rolig dag igår.

Nu är det bara en och en halv veckas träning och sen är det sumsim i malmö som gäller. åh det ska bli så kul! Några dagar efter det så åker jag till London med familjen och bara njuter av allt som finns och se, jag älskar verkligen sommaren!
Nu ska jag ladda ner lite musik och fortsätta fundera på vad jag ska göra idag, ha det otroligt bra! PUSS


färska jordgubbar är de bästa med sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback