lilla jönssonligan och stjärnkuppen

tjenare gott folk!
nu sitter jag här och kollar på jönssonligan och stjärnkuppen. dem är ju så söta, right?
idag blev det ingen träning *hade inte förävntat mig nåt annat* men jag och cissie var i skärholmen och kolla lite. sen dorg vi hit .. och ja. gjorde de vi alltid gör, hade kul! :D

ikväll ska jag nog städa mitt rum lite och kolla på tv det är mean girls klockan 20:00 på tv4 plus. Den är grymt bra, så den rekomenderar jag .
men ha en grym söndagkväll.
PUSS



Kommentarer
Postat av: FEBB

haha.. jag älskade dne filmen!

Postat av: ida josefin engdahl

Tack så mycket! Menar du den jag hade innan med svart och sen bild på mig och sen på peter vid hjärtat? isåfall så har jag inte gjort den själv utan en killkonpis! Hehe

2009-01-04 @ 23:53:13
URL: http://iidaaengdaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback