Edward Collen

hej igen!
förlåt för att jag inte har uppdaterat medans jag kunnat. men kände att det är ju ändå lov och var ju inte hemma så det blev så. har iallafall firat nyår i borås med cissie. det har var grymt kul, mycket skratt med den bruden!
Vi var även och shoppade lite här om dagen, kom hem med lite grejer jag kan lägga in bild på senare.
nu ikväll har jag bara köppt godis och kollat på tv. och det blir nog så min kväll ser ut framöver.
men ha de grymt, vi hörs.

JUSTE!
vi såg även twilight nere i borås,
herregud vad bra filmen är. och Edward är sjukt snygg.
haha kanske är lite sen med att se filmen menmen..



Kommentarer
Postat av: jonna

haha, Edward C"u"llen, collen låter som ett ekollon som får mig att tänka på ekorrar som får mig att tänka på träd som får mig att tänka på bark som får mig att tänka på dig malin :).. öö

2009-01-10 @ 14:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback