betyg

hejhej!
nu har jag ätit mig mätt med toast och smoothie. mums
ska om ungefär en timma gå till skärholmen och klippa mig ;o hoppas det blir bra. jonna och lina kanske kommer ner också så det blir trevligt.

hade ju utvecklingssamtal idag, det gick bra. ska bara höja mitt mål i svenska till ett mvg annars var de samma som förra terminen. redan imorgon går vi efter vårat vanliga schema. tycker det är lite sjukt.. menmen.. ks är som den är. haha!
förresten, tycker ni att jag ska uppdatera med mera bilder? Det är ju ni som läser så ah. :)
PUSS


Kommentarer
Postat av: em

åååh, stolt över dig! :) håller tummarna ett mvg i svenska i vår! lite fler bilder på söta malin :D

Postat av: Lisa

söt :)

2009-01-29 @ 10:22:29
URL: http://llisabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback