hemma dag

tjenare!
Vaknar redan vid halv åtta idag, så låg och läste lite och så nån timma. När jag vaknade hade jag fått ett sms från min kära vän jonna som undra om jag skulle me till grönan imorn så där kanske jag tillbringar min tisdag, jäkligt najs.

Mitt halsont har iallafall frösvunnit vilket betyder att jag ska träna idag, ska bli grymt roligt att träffa alla igen! haha, för övrigt så klippte jag lugg imorse.. xD Den blev inte helt bra men får fixa till den när den växt ut och så. Annars ska jag bara vara hemma idag, packa upp och bara ta de lungt. Vädret är inte heller de bästa så blir nog en innedag för min del. Ska försöka få lite bilder från kreta som jag kan lägga in sen också. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback