varje människa är förfan unik

hejhej!
Nu har jag ätit en jättegod middag med alla som är här, najs! Har inte gjort så mycket annat än att varit hemma och solat och lite sånt. Men ska träffa världens bästa vän ikväll så det blir en rolig dag iallafall. Har tagit mig tiden att fota lite.. haha men med min fantastiska kamera, men man tar ju vad man har så här får ni. Puss!


Ett jättefint armband som min mor har gjort, blev helt kär i de!


iih, har ni sätt något finare eller? inte jag haha, ballerina från indiska endast 150 kronor.


mammas egna ,yeah!


haha gud så sött!

Det var allt från denna tid, vi hörs senare ikväll.
Ha en underbar söndagskväll för imorgon är vi lediga, mohaha!
Skriv gärna en kommentar så blir jag glad! hihi.

Kommentarer
Postat av: Kusinvitamin

Gud vilka söta smycken gumman :D (A)

2009-04-12 @ 17:21:59
Postat av: mallanbrallan

hihi tack , :)

Postat av: Alexandra

fett coola smycken :)

2009-04-19 @ 16:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback