du sa "malin.. jag gråter"

danmark 2007
  
Vi flummade som aldrig förr.
  
Vi tog en gruppbild på den kalla stranden vid lökken

 
killarna hade fixat frillorna och överaskade alla vid maten




och även joel hade gjort de.. haha




vi hade roliga båtresor.. och hittade den här ;o


och även världens snyggaste "snygg axel" som vi kallade hnm:)
 




vi hade pusskalas..


och umgicks på tåget.

fagersta 2008

theo kände in att låna en fjällräven:)


ja.. vi var i våran "fjortisperiod"


vi discobowlade :D


och hade det bara sådär grymt roligt på bussresan!:)


bilden säger sig självt.. xO


men det var de så otroligt kul *lägg märkte till killarnas waxöverdosering*
xo


saknar just den där stunden.


Italien 2008


vi tränade mycket i denna fina bassäng


vi besökte huvudstaden rom och besökte detta bland annat:)


vi besökte en kyrka.. o då kunde de se ut såhär xo


oj vilka söta små människor:)


jag och bästis badade i pooolen en del :D


härligt :)

oh yeah, vi åt på donken! *ser jätte glad ut på bilden, i know* :D


såhär härligt såg de ut när vi tränade på kvällarna :)

sumsim 2008 varberg


jag simmade 100 fjärilsim :)


laget :)


japp vi satt och sjöng och tog otroligt fina bilder bak i bilen :)


det var helt underbart nere vi bryggan kan ja lova er:)


så kan man också göra :)


bild tagen från simma.nu

många bilder.. men många minnen.
därför tänker jag inte på ett långt tag lägga simningen bakom mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback