still around























hihi jag är med och tävlar på
caritas blogg om en väska från nuknuk.se.
Hoppas jag blir den lyckliga vinnaren, de har ju bara för fina väskor.
Rekomenderar alla som inte redan gör det att läsa hennes blogg,
hon verkar en riktigt härlig tjej med ett bra humör och en grymt snygg stil,



som ni märker är jag fortfarande hemma.. är för sjuk för att kunna åka med på lägret.
Det suger rent ut sagt, men aja får väl göra det bästa av situationen och försöka att inte tänka på hur kul jag kunnat ha det där uppe med världens & roligaste människor. jaja.. that´s life.
I veckan ska jag iallafall köpa födelsedagspresent till min bror, försöka träffa amanda som jag inte träffat på jättelänge och ta mig tiden och köpa lite nya grejer & fixa ny design på denna söta blogg.
Hoppas ni har det bättre än mig.
*onödigt lång inlägg*
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback