i våra hjärtan

hejhej!
Har inte så mycket lust att skriva längre men idag har skolan varit som vanligt fast.. godkänd på spanska steg 15, HIGH FIVE
 gott folk! ja, jag är jättestolt över detta!:) haha! Nej men sen drog jag och bästevän in till stan ch kollade i butiker och åt glass i kungsträdgården, hon köppte en grymt snygg bikini som man bara också vill ha , hihi! Har mina span på otroligt fina grejer som kanske ska inköpas någon dagan.. något år när ja får mycket pengar. peace

Nej men har inte så mycket och skriva om, skulle träffat lite folk ikväll men de blev för sent så får väl sitta här hemma och bara.. sitta och kolla på talang 2009 , för de har väl ingen missat? haha.

Men en rolig sak är att jag och jonna åker till malmköping snart. Bryggan - musiken - kameran - Jonna - valborg.
De kan inte bli bättre tror ja, ska bli grymt kul iallafall. Ja vet att ni alla är avundsjuka. oh yeah, tror ja kunde stava till det också. Nej nu skriver ja för mkt onödigt.. puss på er.


Kommentarer
Postat av: jonna

jaaa, galet kul. :D:D

men vad är det för människor "hoppa hopprep"? X)

Postat av: jonna

la märke till en grejj, din kind har samma nyans som mitt ansikte ;D

2009-04-28 @ 16:38:40
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback