en dag fylld av skratt

hejhej gott folk!
Sitter och lyssnar på musik och har skrivit lite på pearl Harbor som ska redovisas på måndag(?!) lycka till malin! Nej men imorse så morgontränade jag, chrissse, grabbarna & lite annat gulligt folk, det var faktiskt riktigt skönt och så fick man en skoldag full med skratt dessutom. yeah! Har ont i händerna nu pga kettelbells träning, men de är okej.. ja klarar mig. Så alla kan anteckna det någonstans (y).

Känner att det inte finns något bra på tv denna kväll .. och att det är jättetråkigt i skolan just nu. JAG VILL HA SOMMARLOV! behöver inte säga mer tror ja faktiskt. Men jaja, ska väl inte klaga det är ju inte alls många skoldagar kvar och de sista dagarna är ju ändå bara lite lattjolajban dagar så det är chill! Nej nu har jag inget vettigt och skriva, ska hämta mig en frukt och se om någon kanske är lite pratglad på mobilen eller något liknande.
puss på er


Den dagen kommer aldrig glömma.
det var så jekla kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback