En av mina drömmar är att..

.. alltid få leva med min familj och mina underbara vänner som alltid har ställt upp för mig.

hej hopp! :)
nu sitter jah nere vid min mors data xo internet till mitt rum funkar inte... helt värdelöst! -.-. jaja, idag var jag på vårdcentralen och de sa att jag hade på gränsen till virusinfektion & bakteriinfektion , virus kan man inte göra nånting åt men bakteri kan man få medicin emot så de är najs isåfall. Ska dit imorgon igen så kan berätta för alla otroligt intrsserade hur läget ligger till. najs! Men nu ska jag låta min mor få tillbaka sin data och dra upp till min säng och kolla på pirates of the caribbean- svarta pärlan, Den är ju bara för bra!
puss på er


grrr! ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback