varje dag är en fest och du är inte bjuden!

hejsan alla glada!
min dag idag har varit sådär. skolan rullade väl på som vanligt leo & pelle e jävligt coola vill jag bara nämna. haha yeah! efter skolan drog bella med mig hem vi snackade om allt från himmel till jord och garvade som aldrig förr det var riktigt roligt. sen gick vi ner till skärholmen med min ryggsäck 8) och tog tåget åt olika hålla j'ävligt najs! :D träningen gick inte alls bra, axlarna har gått över gränsen nu .. kunde inte simma nånting utom ben hur kul är det ? men imorn ska jag ju till han igen så hoppas det blir bättre snart. sitter nu och kollar på idol 2008 älskar det! hoppas ni har haft en bättre måndag än mig. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback