träningsmissbrukare är 1 ord.

gokväll!
är på riktigt bra humör just nu. skolan idag flöt på som vanligt sen var det att skynda sig hem för att sen dra till naprapaten och kolla axlarna, det gick jättebra idag och kunde köra igenom hela passet utan problem. vi körde ett jätteroligt pass, fick 1.15 på 100 fjäril idag uppifrån på tid det tycker jag var riktigt bra. imorgon ska jag morgonträna det blir härligt haha ett fart två pass så det blir najs kan aldrig få för mycekt av min älskade träning. men ha en bra kväll, nu ska jg fortsätta kolla på idol! :) pussss glöm inte att välja header åt mig! (a)
ja juste, SKA JAG BÖRJA LÄGGA IN DAGENS OUTFIT OCH SÅNT?!



cissie jonna och lina♥
behöver inte säga mera ni vet att jag älskar er.

Kommentarer
Postat av: lina

jaa börja lägga in dagens outfit :)

jjag älskar dig med alltid <3

Postat av: Sanna

Nej ingen dagens outfit, harma inte andra, hitta pa nat nytt. DAREMOT markte jag att du helt plotsligt fick en massa kommentarer nar du bett dom rosta pa headern. Dom som aldrig kommenterar annars.. Vi far prata mer sen ;D

2008-10-01 @ 12:16:02
Postat av: malin

haha ska försöka med det, haha jo jag märkte det det är underbart att se. ah det får vi göra bäästekusin! :)

2008-10-01 @ 19:40:26
URL: http://melllz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback