tråklördag.

hejsan hopp.
sitter här och lyssnar på simple plan, vi hämtade ut biljetten till konsären idag, hihi är beroende. men iallafall.. idag har jag varit i skärholmen mamma och köppte lite grejor som jag kanske lägger in bilder på sen om jag pallar (a), sen har jag bara suttit hemme och lyssnat på musik, trevligttrevligt. måste plugga egentligen .. men orkar inte .. aja jag borde så jag ska väl gröa det sen i think. kanske inte ska tävla imorn, är jätteförkyld och. jag jag vet inte (a) känner inte för det menmen! ska föröska fixa designen lite eftersom cissie på nåt konstig sätt aldrig orkar fixa -.- , men hoppas ni har en bättre lördag än mig! pusss på er guurkor!



jag är kär.

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback