tha gang!

tjena allihoppa.
känner mig faktiskt jättepigg och glad. haah gick inte speciellt bra på seriesim idag menmen.. vi skylle på förkylningen. det var ändå grymt kul att vara där, att få träffa emma igen, peter & emily kom och kollade sen var anton och hans fantastiska humor där plus att min bästavän var där, då går allting :) sitter och väntaer på thai mat som vi har beställt, klockan är redan åtta så det blir en sensen middag. förresten, idag köppte jag två mössor, skitgulliga tycker jag dåra (a). måste plugga lite kurs idag också sen hinenr jag nog itne så mycekt mer tyvär.. det var den helgen liksom. aja längtar redan till nästa, hihi morgonträning på onsdag med my gang, anton joel & cissie, haha nej men det blir skojig, att gå upp klockan 5 och träna i 1½ timma kan de bli bättre? (a).
kanske skriver några rader ikväll men annars får ni ha det så bäst alla mina jättemånga läsare(a).






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback