stresig dag.

thjolahopp!
nu sitter jag här framför min älskade data igen och världens stökigaste rum. aja vilken dag som helst ska jag städa. aja skoldagen idga var inte så najs, jag o jonns skulle prta med froggen o co. men nejnej så blev det inte. haha hade ph idag också så stannade till klockan 3 rktigt najs .. nejmen fick lite enelgeksa gjort iallafall. sen skyndade jag o jonna oss till bussen.. vi missa den.. så vi åt godis (a), vi kom hem, sen drog vi en snabbis till skärholmen för att kolla på invigningen, men det hände typ inget?, sen vare tränign för min del, jobbigt pass.. har fått tillbaka ondheten i mina axlar så kunde inte köra de vi skulle, det är trist.. men aja ska få massage någång. har pluggat kurs med mamma, hon har förhört mig, kan rätt så mycket, ska plugga i helgen också. så det ordnar sig nog. nu ska jag kolla på criminal minds och imorn äre neverstore med jonna på grönalund, nån som ska dit? :] men sov sött vakna blött! (21:04)
kyssssss


i love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback