smoothie&köttbullar

tjena alla gullungar (a)
idag gick det fett bra i skolan , nej men jag och mina kära vän erika skolakde från spanska.. av mångamånga skäl .. så ja venne, får säkert nåt mejl hem .. men hallå frida är dum i hela skallen? , det går inte. aja jobbade kurs sitället och har nu bara typ 3 frågor av alla kursfrågor kvar.. hm.. sen vare lunch , fiskburgare med bröd o grejor, så det var najs. sen vare o sitta i ett klassrum hela eftermiddan med the kings & flera.  började på mitt steg 20 , haha musikskola i canada. yeah mvg nästa!  justfan, doux var inte i skolan på hela dan idag :/ , vi ringde .. o vi ringde&ringde .. men hon svara inte .. o nu ska hon inte komma på träningen heller , har fått tag på henne. *lilla djävulen*

åkte buss hem med anna, elin & alex till segeltorpscentrum därifrån gick jag o anna up till skansberget, men det fanns typ ingen personal vi kunde prata med? vi ska ha prao "snart" och vi funderar på att praoa på vårat älskade skansberget. får se hur det blir med den saken men jaja bättre lycka imorn (a). har nyss druckit en banan smoothie & ätit köttbullsmackor.. igen och nu ska jag kolla lite bloggar & lyssna på musik sen blir det av till träningen.
hare gött. skriver ikväll :)




minnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback