skoljoggen!

tjena!
har inte skrivit på ett tag, men har inte så mycket att skriva ändå. igår var det so redovisniing det gick faktiskt  bättre än vad jag hade trott så det är ju bra, hoppas bara att jag har nått målen till VG! hihi får hoppas. idag var det skoljoggen, jag och fanny sprang tillsammans och det gick jättebra, kom fyra i min klass och i 8an vet ja inte, men jag orkade ialalfall, det var ju bara 3,2 km så det är chill. ska till nån snubbe som ska fixa min axlar idag .. har börjat få jätteont i dom nu igen .. inte bra!
innan kanske jag och mamma ska till skärholmen och kolla, lite grejer behöver man ju alltid(a). skriver kanske ikväll hare gött. puss!


hihi fredag med tomte & lina. bio time! :]

Kommentarer
Postat av: Cissie

tack, bästis! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback