plugg.. och plugg!

tjafan!
det blir ett kort inlägg, ska dra mig till min sköna säng .. är sjukt trött. men har ialfall pluggat kurs i en och en halvtimma.. och har inte så många frågor kvar nu (a), har gjort 1 papper och ett kvar, hihi det grå framåt :)
men träningen idag var jätteskön , yeah ska få en tårta av niklas när jag fyller år, det är jävlgit najs.
haha men skriver mer imorn , yeees spanska imorn.. *gråter*..
ni får ha det bäst älskar er alla !






         hihi två bilder från skolan idag.
fanny du ÄR roligaste.
haha jag och marcus .. vi är the best oavsätt!

Kommentarer
Postat av: Fanny

hihi ja vet att jag är roligast :D hihihiih, sötnos <3

Postat av: Anonym

hihi vi är best! :D

2008-09-07 @ 09:34:49
URL: http://melllz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback