musik in my <3

förlåtförlåtförlåt för den ruksigt fula designen, men jag .. eller nån annan ska fixa den så snabbt som möjligt! men ialflall, kursen.. kan ta sig i röven. det suger att behöva kunna typ vå a4 papper om EU? inte nödvändigt från min sida. men okej.. men ska ialafalll få ett vg när den här kursen är slut, annars (a). men ah .. idaag tränade inte cissie med mig.. :/ men det gick bra ändå, haha jag och alla stora så det var chillpill, lungt fart 2 pass, det kan inte bli bättre efter en ganska pluggig skoldag.. (a). nu ska jag sätta mig framför tvn tror jag eller lyssna på mina älskade musik.. beroende (a).förresten.. på fredag ska jag och jonna till grönan igen .. NEVERSTORE spelar. helt jekla best! :]
men ni får ha det gött som christoffer säger (a).
puss och kram skumbanan


jonna och jag .. och NEVERSTORE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback