M-to the-A-to the-L-to the IN!

Hej allihopa där borta i Sverige!
Nej det här är inte Malin (hata mig inte nu söta rara du ;D) utan hennes stora IDOL här i livet. Nej jag är inte en medlem i The Jonas Brothers och jag tror ingen i McFly kan varken skriva eller prata svenska så det kan inte vara nån av dom heller (enda likheten är nog att vi alla inte bor i Sverige) utan jag är större än så! Klura på den ni. Jag har till och med hållt i'na (Malin) när hon var en liten fis, en pyttebebis! ;D

Hur som helst är det nu dags för er att rösta på vilken header ni tycker att Malin ska ha (inte för att hon bryyyyr sig, hon kommer naturligtvis välja själv) på den här bloggen. Så sätt igång och rösta! (Tänk på att inte hela bilden syns)

Tycker ni att den übersnygga headern hon har just nu är den bästa?
Skriv då Header 1 i kommentarsfältet!
(Tänk på att inte hela bilden syns)




Vill ni hellre ha den lite mindre headern, som ser ut så här:
Skriv då Header 2 i kommentarsfältet!
(Tänk på att inte hela bilden syns)



Tycker ni att Malins charm borde SPEGLAS i bloggen,
Skriv då Header 3 i kommentarsfältet för denna bild!
(Tänk på att inte hela bilden syns)



Tycker ni istället att hon ska ha en header som är ego och härlig,
Skriv då Header 4 för att rösta på denna bild!
(Tänk på att inte hela bilden syns)



Kan ni dessutom inte få nooooog av denna sockersöta lilla gullungen (som just nu inte är blond längre :( )
Rösta då på Header 5!
(Tänk på att inte hela bilden syns)





Så vilken ska det bli?!
Ni (läs Malin eller jag) bestämmer!

Och sist måste jag säga, ta inte livet för givet!
Och Malins kusin är bäst!

Kommentarer
Postat av: lina

header 2 eller 4 :D <33333333333

Postat av: jonna

header 2!!!! >+D

2008-09-30 @ 16:33:05
Postat av: Annica

Heacder 2, skit snygg ;)<3

2008-09-30 @ 17:04:15
URL: http://annicagerdin.blogg.se/
Postat av: malin

uukej bruudar, ska se vad som blir :)

älskar er.

2008-09-30 @ 20:47:40
URL: http://melllz.blogg.se/
Postat av: Fanny

jag tkr header 1 ;D <3

2008-10-01 @ 21:36:15
URL: http://kallaspinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback