love of my life

gokväll.
blir ett snabbt och kort inlägg nu måste dra o sova typ halv pga morgonträning. men jaja det blir nog kul även fast douxen langar strösta dissen. haha jobbade ingenting i skolan idag, men gjrode lite om "mitt parti" efter skolan och har nu här på kvällen gjort klart steg 17 i matte sen ska jag bara göra stegtestet så det är chill. träning var ett fart 4 pass men det gick skitbra så det var fett roligt. somsagt morgonträning imorn .. med malin,anton &joel som jag vet kommer(a). ja juste hände lite grejer i skolan idag också .. m juste allt är mitt fel PRECIS! sovsött vakna blött(a)
justfan douxen ska beställa uggsen som vi ska ha i vinter, haha båda gilla dom så mycket. själv ska jag ha ett par svarta. kan ju lägga in bilder sen eller så chekkar ni doux.blogg.se, yeah!
kyss


vackert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback