längesen!

hejsan
det var ett ett långt tag sen nu men ska försöka skriva lite om min helg. hela kvällen igår fixade jag med min design och nu fick jag hjälp av min kusin med headern så det får duga, ska fixa lite mer imorn sen får ni välja vilken jag ska ha. men ialafall igår var jag med lina och jonna lite i skärholmen sen drog vi hem och gjorde ingenting speicellt, ett band ska vi iallafall ha brudar! det är ju jävligt najs! :) idga var det tävling i eriksdal, tyvär kunde inte bästevän komma för hon har ont i halse så fick vara med alla andra, det gick inte bra på ett enda lopp utom kansek 50 fritt 39,71 som kändes helt okej så det är godkänt ändå. nu sitter jag och lyssnar på musik och ska frotsätta fixa min blogg lite. parlamentet med björn gustafsson om en kvart det får man ju inte missa. men ha e härlig söndag kväll allihoppa.
kyss


är vi inte de tuffaste brudarna i hela världen? JO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback