knas

japp idag var det orientering med jonna, haha det var as kul bara att vi  inte hitta några "kontroller" som fan inte va några kontrolller(a) jaja, hade matte idag också, fatta nada om det intresserar någon. drog hem till jonna efter skolan ohc pluggade på parti grejen det gick skitbra faktiskt. hihi sen var det träning för mig då, mötte amanda & alexandra på tåget så drog in med dom. det var ett najs pass, yeah 33,7 på 50 fjäril efter att ha morgontränat det är jävligt najs dåra!
i skolan är allt knas.. och jag orkar fan inte.. men i helgen iallafall är det ju tävling på lördag sen ska jag och jonna äta nånstans och sen ska vi sova hos nån så det blri nog superduperkul! hare bääääääst idol snart!


du är hela min värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback