jönnssonligan

gokväll alla glada!
idag kom min älskade bästevän hem från falun, har verkligen saknat henne. så det är najs att ha henne hemma igen! haha hände en hel del där uppe hörde jag så det blir roligt att få höra sen. nu sitter jag och kollar på lilla jönssonligan och stjärnkuppen riktigt intreseant. träningen idag var faktiskt ganska rolig, har morgon träning imorn och då ska jag typ med alla o äta pizza efter(?) haha. jaja det blir väl kul. i helgen ska jag typ få nya skor och ny jacka, till hösten/vintern. sen så imorgon kbväll ska jag och min bästevän mysa framför tvn med godis och chips så det blir gött! är klar med uppdrgaet i kursen nu så ska bara öva lite i helgen och sen är det redovisning på måndag. änska mig lycka till! (a)
men skriver imorgon, ha en roligasre fredag kväll än mig!
puss


vill tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback