jag vill men det går inte.

att frotfarande gå runt och tänka på dig hela tiden .. flera veckor efter. att aldrig sluta hoppas att vi iallafall kan vara vänner? varför blev det såhär?, du var verkligen den bästa kille jag någonsin har träffat.. förlåt för allt jag inte gjorde som du förtjänade.. men det kändes inte rätt det gjorde verkligen inte det ..  förlåt för att jag ens kom in i ditt liv. Det du sagt till mig tar jag verkligen åt mig av fortfarande, menvafan det spelar ju ingen roll? Att få höra din röst gjorde mig så glad eller bara ett sms allt med dig gjorde mig verkligen jätteglad, du fick mig att le hela tiden. "jag är hellre blind än att se dig med någon annan" .. jag har frotfarande inte fattat att du har tjej .. igen .. jag kan inte släppa dig.. det går bara inte.   jag saknar dig verkligen R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback