idol 2008

nu sitter jag är helt trött i huvuet och kollar på idol 2008, ny jury hur ska de gå? ;o haha det går nog ändå. träningen idag var intee speciellt bra .. men aja det funkade. hänger ju inte med ett dugg .. men ah det går väl framåt snart hoppas man. seriesim i helgen & bertils minne näsa helg, ska faktiskt bli kul o tävla. kanske inte 400 medly nu i helgen, men grö det fan bara för klubben (a). hihi har kollat igenom kursen, kan kanske.. hälften .. och har prov på måndag.. det är inte bra.. men ska plugga varje kväll o grejor :] aja, har inte speciellt mycekt att berätta, skriver imorn igen. ja just fan.  idag .. vare en brud som snacka skit om mig ..  shit ville bara slå henne. men sånt gör inte jag .. är en snäll liten flicka (a). haha hare bra! puss
slänger in en bild på de jag saknar allra mest ..


allt var så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback