idijuut

tjenare.
har inte skrivit på ett tag, har helt enkelt itne orkat(a). men jaja, idag var det ett rätt chill dag. lungt i skolan sen efter drog jag och min älskade bella hem till mig, snackade om hur allting var förut åt lite och bara hade det allämnt mysigt. har verkligen saknat dig bästevän! Det var ett fart fyra pass idag, gick helt okej bra. pch imorgon är det morgon träning med niklas, yeah. haha, idag fick jag  världens kommentar över mitt hår, "haha du ser ut som ett miffo" asså man säger itne så? , isåfall säger man ingenting. jag ville bara slå henne rakt i fejjan.. jävla idiot.. aja.. hon rä som hon är! siitter och kollar på idol just nu, en grymt söt kille spelade gitarr och sjöng nyss, ska gå och lägga mig hyffsat tidigt uidag så jag orkar upp imrogon.
men ha en grymt mysig kväll.
kyss


fullfart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback