hönapöna

tjena alla bloggläsare i mängder! (a)
idag var en .. helt okej månag. mycket och göra i skolan, började ju med provet det gick väl halvbra sådär men aja blir jag inte godkänd så that's life! sen vare kurs uppdrags föreläsning, eget parti och redovisa för 2 pers är dom sköna eller? haha måste klara av det för att få vg, så får väl göra mitt besta! haha sen chilla vi lite bara. ganska trist skoldag. men drog hem sen åt lite kolla på tv sen var det dags för träning igen. niclas o co. fyfan vad dom mobbar oss (a), men dom skaaaa få igen i swear(a), haha passet var skitkul och lungt o bra, imorn var det vsst ett fart pass hörde jag så får väl förbreda mig på det. har ju tävling i helgen och ska träna sex pass innan det så jag är i riktigt bra form. ikväll måste jag plugga lite glosor på spanska.. jag älskar spanska verkligen jätte mycket.. not. men ha en bra måndagskväll.. plus att det är nite är ngt csi ny idag.. mitt hjärta går i tusen bitar.. aja får väl förkösa klara mig på resten.
puss på rumpan.


"innan regnet"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback