grymmaste kvällen.

coola bananer.
hann och orkade inte skriva innan kvällen men kan berätta lite om dagen. skolan var as seg, var jättetrött .. eller alla var jättetrötta o jobba ingenitng, men aja that's life. sen drog jag och jonna hem till henne, träffa lite folk på vägen, väldigt trevligt. haha sen åt vi korv med bröd, och måla naglarna och fixa oss o grejor, sen drog vi oss in till gröna lund. och klockan 19:30 spelade neverstore, så grymt jävla bra och så grymt söt sångare bara för att jag inte kan namnet på hnm .. vi kunde ha snackat med honom o grejor, men våran feghet var på topp idag så så blev det itne menmen! vi fick se honom live det fick inte ni! :] hihi sen drog vi till långbro och träffa folket, eller vissa .. utom.. idioterna?! aja pallar itne prata om de, vagge den sköna snubben jag aldrig träffats eller pratat med förut var de. haha skönaste männsikan evver. b1b2b3b4 for lajf<3
sen drog jag , jonna & lina hem till jonna o hämta min grejor efter att ha stått o väntat på bussen i typ en halvtimma men ah.. lite förkyld har man blivit på köpet också det känns ju jättebra inför söndag.. men aja det är bara seriesim. hhi lite lågt inlägg idag men aja, lägger in lite bilder från ikväll när jag fått dom! men ha det bra, imorn blir det shopping med mamsen. :] 
om du vill nåt .. MOBILEN! 
kyssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback