fätt bäst!

yeah!
idag var en riktig rolig dag faktiskt. passet imorse var riktigt härligt och roligt, man kan inte börja dagen på ett bättre sätt. sen dorg jag anton och joel till skulan. mjo.. frida är ju ltie som hon är så vi fick lyssna på när hon läste?, vi går itne på dagis hallå?! jobbade mycket kurs idag. har gjort mer än hälften så det känns bra, och är snart klar med engelskan så det är najs. sen drog jag och bella hem till henne och skrattade och snacka om allting, det känns som förut och jag bara älskar det! sen var det eftermiddagstränign, det var ett långtråkigt pass. har ändrat hela fucking tekniken på fjäril så allt blir mycket jobbigare, men det är najs.. jag blir ju bättre i längden så det är najs :) nu sittter jag och kollar på idol.. eller det är paus men äändå. ska äta frukt och chekka tv hela kvällen sen blir det sova tidigt är grymt trött. ha det bäst
puss


bästevän.
simningen är inte samma sak utan dig.
 tänker på dig varje dag och vill bara att du ska börja igen.
jag behöver dig. jag saknar dig. det gör jag verkligen .. alltid tillsammans?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback