barndomsvän 14 år!

gomorgon!
ska strax gå upp till min älskade anna som fyller fjorton idag, grattisgrattis!
idag äre svenska kp i skolan, man ska prata inför grupp.. ;$ hatar det mest av allt. men aja nångång måste man ju lära sig (a), ska också fortsätta att plugga på kursen .. fuckign prov på måndag. tänkte lägga in vad jag har på mig idag, men blev inge bra bilder så skiter i det. hihi. ikväll ska min design bli fixad har ja besämt! haha den här e jätteful men ni får stå ut. idag vet jag inte om jag o mina vänner ska till skärholmen, det är ju ingvigning idag lite roligt och se vad som händer då så kanske drar dit, men skriver när jag kommer hem nästa gång. ni får ha det så bra tills dess era sötnosar.
pusss


grattis på födelsedagen barndomsvän.
bilden är gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback