yeah onsdag

tjenare
min dag har flytit på som vanligt på delicato, inga chokladbolllar har vi rört idag mycket trevligt! träninge gick br och nu äre inte många dagar kvar till suumsiim så det ska bli kul även om ja inte kvalar menmen .. (a) det har öppnat en ny butik nånstans .. (a) där säljer dom gittar och musik grejjooor och dit ska jag och papppa i helgen så det blri feta najs! :) ingenting att gör aikväll utom pluggplugg & plugg .. det e för mycket .. men aja. vi hörs nåndag vilket år som heelst! :)
PUSSSSSSS!


jag saknar dig verkligen syster ..

Kommentarer
Postat av: Syster

Om du saknar mig älskling, ska du bara veta hur mycket jag saknar dig! Du & Jag för all framtid

2008-10-23 @ 23:32:05
Postat av: *malin*

14 helt perfekta år med dig syster.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback