vi ses på måndag! :)

tjenare!
idag har det gått fett najs i skolan, redovisade min skola på steg 20 i engelska och fick VG haha vg liksom jag(?) hihi men är jättenöjd, sen har jag inte gjort så mycket mera sen drog jag till träningen med bebis beeeella det var gött. sen var det tärningen körde ett fart 2 pass på 2200 m det var riktigt skönt. sen drog vi och hämta jonna eftersom greger'n ska sova här och vi ska kolla på CAMP ROCK MED JONAS BROTHERS the hole kväll det blir nog lite myyysigtpyyyysigt. vi har köppt godis och vi är fett laddade för kvällen :D haha men tar ett uppehåll med blioggen över helgen, har mycket att göra så komemr ändå inte hinna. men ha en ruuulig helg för det ska jag ha! PUSSSSSSSSS


man blir ju förälskad bara av att se en bild av dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback