sumsim reg i södertörn & höstlov.

tjenare.
har inte orkat skriva på ett ganska långt tag, men har inte funderat på att bli värsta stora bloggaren så det är lungt med den saken. men nu på fömiddan har jag simmat 1 av 4 pass på sumsim grejen. det gick absolut inte ens närheten av bra fick 1.08 på 100 frisim liksom hallå ? :S aja .. ska ladda för 100 fjäril som är nu i eftermiddag och får hoppas att det går bättre :) fick träffa tove idag också det var jättekul, hojn bor ju egentligen i thaiwan den lilla söta saken så det var jättekul att träffa henne igen! :D nästan ingen tjej som kommer i efetrmiddag .. men aja det har gått bra förut så det är chill! (;
sen nu är det ju höstlov också känns verkligne jätteskönt .. även fast jag kanske måste gå upp vid sju och träna nästan varje dag, men jag tränar alltid bättre när jag inte alltid har skolan att tänka på så det är skönt har inte speciellt mycekt planer för lovet men ska föröska träffa så mycket kompisar som möjligt sen så ska jag coh min älskade bestis jonna till stan och shoppa sen är det ju simple plan konsär på fredag!!!!!!! :D cissie är inte hemma förrän på torsdag så det är ju tråkigt, men hoppas du får det gött i boråååås! :) <33333 PUSS



bilder från i somras, saknar.

Kommentarer
Postat av: cissie

& jag dig, bästis :/

Postat av: Tove

de va sjukt roligt att träffa dej me, läängtar tills nästa gng ! pussar&kramar <3

2008-10-27 @ 16:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback