simtävling i tunafors.

tjena!
nu är jag hemma igen efter en lån dag i eskilstuna. Det har varit jättekul. vi var inte alls många bara 8 st tror jag att det var och 6 stycken på finalpasset. Simmade mig till en finalplats på 100 frisim som inte kändes speciellt bra men ska ändra min teknik på de nu på order från min tränare haha så får väl skylla på de. min 200 medly skulle jag ju bara satsa på fjärilen så den gick inge bra utom de. men fick med mig ett par strumpor hem från finalpasset så det var ju chill:) ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska lyssna på musik kanske kolla lite på tv och städa mitt rum tror jag. jag ska förresten göra om i mitt rum, eller byta ut vissa grejer och förändra lite har tröttnat totalt på de rum jag har nu så det kommer behövas. En sak till. nästa helg på lördan ska jag, lina,cissie,sofia,jonna & linn vara hemma hos mig och kolla på film och laga mat och ha världens roligaste kväll. längtar verkligen. hihi det ska bli kul! :) men ha en härlig söndag känner redan nu att jag inte kommer orka blogga mera idag så vi hörs imorn. PUSS!
går inte att ladda upp bilder.. förlåt för tråkigt inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback