längesen nu har alldeles för lite tid.

hej igen!
har inte hunnit blogga nånting på hela veckan. har haft tre prov som faktiskt gick helt okej allihoppa. fick g på vårat so prov vi hade för typ en månad sen (?) , och VG på no provet vi gjorde i onsdags är jättejättenöjd med mig sjäöv just nu. får se hur långt de räckte på musiken med mitt pluggande men hoppas minst på ett G. hur har eran vecka varit då? :) min har varit helt okej, har varit trött nästan varje dag, har sömnbrist tror jag och så tränar jag 6 pass i veckan som också gör shej igå att man blir tröttare. men den här veckan avr sista morgonträningen innan sumsim så får väl hoppas att jag känner mig lite piggare nästa vecka. ja juste! igår var det min födelsedag, fick några grattis under dagen som alltid är kul, sen var det träningen med alla seriesimmare och sedan middag på pumpan var väl helt okej kul, god mat iallafall! idag är det seriesims final/kval i eriksdalsbadet och imorgon simätvling i tunafors o eskilstuna så det blir en bit och åka imorgon men det är chill ändå.
det blev ett långt inlägg hoppas ni orkar läsa ändå. ska försöka skriva ikväll om tävlingen också. PUSS PÅ ER!


titta vilka små söta saker man hittar sen sommaren.
hihi jag hjärta er brudar

Kommentarer
Postat av: Maggie curie

=) så lite så

Postat av: em

jag morgon tränar också fic kgå upp 05.15 xD inte roligt kan jag ju säga direkt. men :D lycka till på seriesimmet och tunafors! :D och om vi inte simmar i samma klubb längre :'( puss på dig <3

2008-10-11 @ 14:15:51
Postat av: lina

maalin jag ser ju hemsk ut på bilden klipp ut mig ? :/ <3333333333333333

2008-10-11 @ 16:07:19
URL: http://linakrogstad.blogg.se/
Postat av: *malin*

jag måste gå upp 5, det är för tidigt för min del, men vad gör man inte för att bli bättre? right emily? :D ,



men lina, har bilden för att det är sjukt underbara sommar minnen, jag ser inte heller helt bra ut på bilden med i dont care! :)<3

2008-10-11 @ 18:28:47
URL: http://melllz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback